2020. március 29., vasárnap

2020.03.30. hétfő (kézműves foglalkozás - rajzóra)

Sziasztok!

Ma az ollóhasználatot fogjátok gyakorolni. Akkor vágunk szépen, ha a vonal mentén tuduk haladni. Most is ez lesz a feladatotok. De vigyázzatok, az olló veszélyes eszköz!

Kedves szülők!

Rajzoljatok elő a gyerekeknek tetszőleges vonalat, amik mentén tudnak vágni. Az alábbi képeken mutatok néhány ötletet. A minták balról jobbra haladva vannak nehézség szerint sorrendbe állítva.


Jó munkát kívánok!

2020.03.30. HÉTFŐ, 6. TANULÓ


magyar:
Meseolvasó 31. oldal: A süket, a vak és a kopasz
mf.:26. oldal
A mf. 3. feladatában lévő 6 képpel 1-1 mondatot írni a füzetbe.

SZÓ-KÉP PÁROSÍTÓ (PU-)
szó-kép egyeztetés (nyu-)


matematika:
lila matek: 81., 82., 83.,
Az órás feladathoz itt egy videós segítség.(Biztos van jobb is….)

testnevelés:

2020.03.30. HÉTFŐ, 5. TANULÓ


magyar:
Meseolvasó 31. oldal: A süket, a vak és a kopasz
mf.:26. oldal
A mf. 3. feladatában lévő 6 képpel 1-1 mondatot írni a füzetbe.

matematika:
lila matek: 81., 82., 83.,
Az órás feladathoz itt egy videós segítség.(Biztos van jobb is….)

testnevelés:

2020.03.30. HÉTFŐ, 4. TANULÓ


Magyar:
olvasás mf. II.: 10.,11.,
olvasókönyv: G betűhöz tartozó oldalak
írás: mf. 11./8. feladat igaz állításait leírni a füzetbe.

Matematika:
tk. 27. ( + videó segítség)
mf. 17., 19./1.,2.,3.

testnevelés:

2020.03.30. HÉTFŐ, 3. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

magyar:
Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!

rózsaszín Anna, Peti, Gergő 41. oldal
Kedves Szülő!
Kérlek, írd le a kérdéseket a gyermek füzetébe!

Miért fáradt Apa és Anya?___________________________________________________
Mikor aludta át Anna először az éjszakát? ______________________________________
Mi lóg Anna ágya fölött?_____________________________________________________
Milyen színű madarak lógnak a forgón? ________________________________________
A piros és a zöld madarak között milyen színű madár van?___________________________
A kék és a sárga madarak között milyen színű madár van?
MI van a komód tetején? ____________________________________________________
Mi lóg az ablak és a szekrény között? __________________________________________
Mit látsz az ágy előtt a földön? ________________________________________________
Hány csillagot látsz a Hold körül? _____________________________________________
Mi van a Hold fején? _______________________________________________________

Matematika:
sárga matek: 58. oldal másik fele

testnevelés:


2020.03.30.HÉTFŐ, 2. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?

arc-játék

testrészek: ( pörgetés után mutasd meg magadon!)

mozgásos memória

MI HOVÁ VALÓ – NAPPALI, GYEREKSZOBA

LOGIKAI KÉSZLET – TULAJDONSÁGOK PÁROSÍTÓ

IRÁNYOK

FOGLALKOZÁSOK- MELYIKET HASZNÁLJA

TÖBB-KEVESEBB

TESTRÉSZEK

színek betűző

színek olvasás
ZÖLDSÉGEK SZÓKÉP

ZÖLDSÉGEK BETŰKIRAKÓ

KONYHAI ESZKÖZÖK-SZÓKÉP PÁROSÍTÓ

KONYHAI ESZKÖZÖK BETŰKIRAKÓ

A mellékelt feladatlapok megoldása. ( Amennyiben lehetséges, nyomtassátok ki a feladatlapokat, ha ez nem megoldható, akkor próbáljatok valami hasonlót rajzolni a füzetbe. )

matematika:
sárga matek: 32., 33.
zöld matek: 26., 27.

testnevelés:


2020.03.30. HÉTFŐ, 1. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?

arc-játék

testrészek: ( pörgetés után mutasd meg magadon!)

mozgásos memória

MI HOVÁ VALÓ – NAPPALI, GYEREKSZOBA

LOGIKAI KÉSZLET – TULAJDONSÁGOK PÁROSÍTÓ

IRÁNYOK

FOGLALKOZÁSOK- MELYIKET HASZNÁLJA

TÖBB-KEVESEBB

TESTRÉSZEK

A mellékelt feladatlapok megoldása. ( Amennyiben lehetséges, nyomtassátok ki a feladatlapokat, ha ez nem megoldható, akkor próbáljatok valami hasonlót rajzolni a füzetbe. )  

Lassan írd át a szaggatott vonalakat! 
Színezd ki az alakzatokat! A körök legyenek sárgák, a négyzetek kékek, a háromszögek pirosak, a téglalapok rózsaszínűek!
Balról jobbra haladva vezesd a ceruzádat végig az úton úgy, hogy sehol ne érj az út széléhez!
Tedd meg ezt az utat kékkel, zölddel, lilálval, barnával és sárgával is!

 Színezz a megadott minta szerint!



testnevelés: