2020. április 5., vasárnap

2020.04.06. HÉTFŐ, 4. TANULÓ


magyar:
Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!

Kéz játék:


testrészek: ( pörgetés után mutasd meg magadon!)


A fénymásolt szövegértő feladatok közül keressétek meg A farkas és a sün című történetet!
Kedves Szülő!
Kérlek, olvasd fel a mesét a gyermeknek, majd beszéljétek meg a következőket:
-          Házi állatokról vagy vadállatokról szól a mese?
-          Soroljátok fel, hogy milyen állatok szerepeltek a mesében?
-          Melyik állat volt éhes?
-          Mit szeretett volna megenni?
-          Meg tudta- e enni?
-          Miért nem?
Olvassa el a gyermek is a mesét!
Oldjátok meg a hozzá tartozó feladatokat!

Írjátok le a füzetbe 1-1 mondattal, hogy melyik állat hol él?
pl.: A nyúl a mezőn él.
sün, béka, hal, őz, majom, kutya

Pörgess a szerencsekeréken és mondd meg, hogy vadállat vagy háziállat?



matematika:
tankönyv: 36./1., 2.,3.,; 37./2.,3.,4

testnevelés:




2020.04.06. HÉTFŐ, 5. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

magyar:
Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!
Kéz játék:


testrészek: ( pörgetés után mutasd meg magadon!)





Meseolvasó 46. oldal
Kedves Szülő!
Kérlek, olvasd fel a mesét a gyermeknek, majd beszéljétek meg a következőket:
-          Házi állatokról vagy vadállatokról szól a mese?
-          Soroljátok fel, hogy milyen állatok szerepeltek a mesében?
-          Melyik állat hol lakik
-          Melyik állat mit szeret?
-          Kinek van ugráló házikója?
-          Miért ugrál a házikója? Hol lakik a kis kenguru?
Olvassa el a gyermek is a mesét!
Oldjátok meg a munkafüzet feladatait!
Munkafüzet 31. oldal

Írjátok le a füzetbe 1-1 mondattal, hogy melyik állat hol él?
pl.: A nyúl a mezőn él.
sün, béka, hal, őz, majom, kutya

Pörgess a szerencsekeréken és mondd meg, hogy háziállat vagy vadállat?


matematika:
narancssárga matek: 93.,94.,95.


testnevelés: 














2020. 04. 06. HÉTFŐ, 6. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

magyar:
Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!

Kéz játék:


testrészek: ( pörgetés után mutasd meg magadon!)





Meseolvasó 46. oldal
Kedves Szülő!
Kérlek, olvasd fel a mesét a gyermeknek, majd beszéljétek meg a következőket:
-          Házi állatokról vagy vadállatokról szól a mese?
-          Soroljátok fel, hogy milyen állatok szerepeltek a mesében?
-          Melyik állat hol lakik
-          Melyik állat mit szeret?
-          Kinek van ugráló házikója?
-          Miért ugrál a házikója? Hol lakik a kis kenguru?
Olvassa el a gyermek is a mesét!
Oldjátok meg a munkafüzet feladatait!
Munkafüzet 31. oldal

Írjátok le a füzetbe 1-1 mondattal, hogy melyik állat hol él?
pl.: A nyúl a mezőn él.
sün, béka, hal, őz, majom, kutya


Pörgess a szerencsekeréken és mondd meg, hogy háziállat vagy vadállat?


SZÓ –KÉP EGYEZTETÉS ( BÉ-)




SZÓ-KÉP EGYEZTETÉS (MO-)


matematika:

narancssárga matek: 93.,94.,95.

testnevelés:










2020.04.06. HÉTFŐ, 3. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

magyar:
Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!

Bogyó és Babóca segít 1. oldal
Olvasd el a képhez tartozó mondatokat!

Kedves Szülő!
Kérlek, írd le a kérdéseket a gyermek füzetébe!
Ki talált magának társat? ________________________________________________________
Milyen madár Kelemen? ________________________________________________________
Hol élt Lenke? ________________________________________________________________
Mit épített Lenke és Kelemen? ___________________________________________________
Hány makk van a tölgyfán? _____________________________________________________
Ki van Kelemen mögött? _______________________________________________________
Ki van Lenke előtt? ____________________________________________________________
Mi van Lenke fölött? __________________________________________________________
Mi van Kelemen alatt? ________________________________________________________

Matematika: 





Testnevelés:


2020.04.06. HÉTFŐ, 2. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?

Kéz játék:



testrészek: ( pörgetés után mutasd meg magadon!)




mozgásos memória



TÖBB, KEVESEBB, UGYANANNYI




TÖBB, KEVESEBB, UGYANANNYI




LOGIKAI KÉSZLET – MEMÓRIA




LOGIKAI KÉSZLET (első a logikai lap, utána a tulajdonságok)




LOGIKAI KÉSZLET- LYUKAS/ NEM LYUKAS




MELYIK NEM ILLIK A SORBA?




MELYIK NEM ILLIK A SORBA?




MELYIK NEM ILLIK A SORBA?




ÉRZELMEK CSOPORTOSÍTÁS ÖRÖM/BÁNAT




ÜSD A VAKONDOT! ÖRÖM/BÁNAT




HOVÁ VALÓ? KONYHA/RENDELŐ



KI HASZNÁLJA? ZENÉSZ/ELADÓ




KI HASZNÁLJA? ORVOS/TAKARÍTÓ



SZÍNEK BETŰZŐ









ZÖLDSÉGEK SZÓKÉP EGYEZTETŐ



ZÖLDSÉGEK BETŰZŐ


TANSZEREK SZÓKÉPEGYEZTETŐ



Matematika:
sárga matek: 42.,43.
zöld matek: 36.,37.,


Testnevelés:


2020.04.06. HÉTFŐ, 1. TANULÓ


A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?

Kéz játék:



testrészek: ( pörgetés után mutasd meg magadon!)




mozgásos memória



TÖBB, KEVESEBB, UGYANANNYI




TÖBB, KEVESEBB, UGYANANNYI




LOGIKAI KÉSZLET – MEMÓRIA




LOGIKAI KÉSZLET (első a logikai lap, utána a tulajdonságok)




LOGIKAI KÉSZLET- LYUKAS/ NEM LYUKAS




MELYIK NEM ILLIK A SORBA?




MELYIK NEM ILLIK A SORBA?




MELYIK NEM ILLIK A SORBA?




ÉRZELMEK CSOPORTOSÍTÁS ÖRÖM/BÁNAT




ÜSD A VAKONDOT! ÖRÖM/BÁNAT




HOVÁ VALÓ? KONYHA/RENDELŐ



KI HASZNÁLJA? ZENÉSZ/ELADÓ




KI HASZNÁLJA? ORVOS/TAKARÍTÓ



Kedves Szülő!
Amennyiben van rá lehetőségetek, nyomtássátok ki a feladatlapokat! Ha ez nem megoldható, kérlek rajzolj a gyeremek füzetébe valami hasonlót!

( Figyelj arra, hogy a gyermek könyöke és a csuklója az asztalon legyen! Ha szükséges fogd meg a kezét és csak csuklóból mozgasd!)

Ha a feladatok elkészültek, tegye ki a Kész vagyok! kártyát, majd kérheti a jutalmát!





TESTNEVELÉS: