2020. április 19., vasárnap

2020.04.20. HÉTFŐ, 6. TANULÓ

A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!












Meseolvasó 84. oldal
Mf.42.oldal

Pörgess a szerencsekerékkel, olvasd el a kérdést és írj le 6 választ a füzetedbe!


Matematika:
Lila matek: 94.,95. o.

Testnevelés:



2020.04.20. HÉTFŐ, 5. TANULÓ

A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!









Meseolvasó 84. oldal
Mf.42.oldal

Pörgess a szerencsekerékkel, olvasd el a kérdést és írj le 6 választ a füzetedbe!


Matematika:
Lila matek: 94.,95. o.

Testnevelés:



2020.04.20. HÉTFŐ, 4. TANULÓ

A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!




Magyar:
Olvasókönyv: 139.o.
Kedves Szülő!
Kérlek, vedd fel videóra a gyermek olvasását és küldd el nekem!

Válaszolj a következő kérdésekre a füzetedbe!

Kedves Szülő!
A következő kérdéseket kérlek, írd le a gyermek füzetébe!

Mit kerestek a mókusok?
Mit csináltak az erdőben?
Mikor fusson haza Monyó?
Kivel találkozott Monyó?
Ki huhogott a fáról?

Mit mondott a bagoly?

Munkafüzet 22. oldal feladatai

Matematika:
Tk. 51./ 1.,2.
Mf. 34. o.


Testnevelés:




2020.04.20. HÉTFŐ, 3. TANULÓ

A reggeli közös beszélgetés kérdései:
Melyik év van?
Melyik évszak van?
Milyen az időjárás?
Melyik hónap van?
Milyen nap van ma?
Milyen nap volt tegnap?
Milyen nap lesz holnap?

Magyar:
Vegyél a kezedbe egy plüss állatot és tedd a megadott helyekre:
            Tedd az asztal alá!
            Tedd az asztal lábához!
            Tedd az asztal mellé!
            Emeled az asztal fölé!
            Tedd az asztal jobb oldalára!
            Tedd az asztal elé!
            Tedd az asztal bal oldalára!    
   Tedd az asztal mögé!

Bogyó és Babóca segít
Olvasd el a képhez tartozó mondatokat!

Válaszolj a következő kérdésekre!

Kelemen hová vette fel Bogyót és Babócát? (Húzd alá a helyes választ!)
A hátizsákjába.                 A hátára.                             A fejére.

Mit mondott boldogan Babóca?
Milyen kicsik!                    Milyen puhák!                  Milyen aranyosak!

A csigaifiú és a katicalány hogyan simogatták meg a kicsi kanárikat?
óvatosan                            durván                 nem simogatták meg

Ha nagyobbak lesznek a kanárik, mit fognak Bogyóval és Babócával csinálni?
hintázni                               biciklizni                              játszani



Kedves Szülő!
Amennyiben van lehetőségetek a nyomtatásra, nyomtassátok ki a feladatokat, ha ez nem megoldható, kérlek írd le a feladatokat a gyermek füzetébe!  



Kedves Szülő!

Gyakoroljátok a több, kevesebb, ugyanannyi fogalmát botokkal, kövekkel!

Tegyél ki valamennyi botot/követ! A gyermek tegyen mellé többet, kevesebbet, ugyanannyit!

Tegyétek ki közé akár bottal is a megfelelő jelet, vagy készítsetek egy csibe bábot, amit ki tudtok tenni a kupacok közé, vagy a porba is rajzolhatjátok a megfelelő irányú relációs jelet!



Gyakorolhatjátok ilyen formában a számszomszédokat is!
Testnevelés:

2020.04.20. HÉTFŐ, 2. TANULÓ









































matematika:
sárga matek: 55.,56.
zöld matek: 44.


testnevelés:






2020.04.20. HÉTFŐ, 1. TANULÓ


































Kedves Szülő!
Amennyiben van rá lehetőségetek, nyomtássátok ki a feladatlapokat! Ha ez nem megoldható, kérlek rajzolj a gyeremek füzetébe valami hasonlót!

( Figyelj arra, hogy a gyermek könyöke és a csuklója az asztalon legyen! Ha szükséges fogd meg a kezét és csak csuklóból mozgasd!)

Ha a feladatok elkészültek, tegye ki a Kész vagyok! kártyát, majd kérheti a jutalmát!












Testnevelés: