2020. április 22., szerda

2020.04.23. csütörtök (kézműves foglalkozás - technikaóra)

Sziasztok!

Ahogy ígértem kedden, a mai kézműves foglalkozásunk keretén belül a Föld napjával fogunk foglalkozni. 
A Föld az a hely, az a bolygó, ahol élünk. Nagyon kell rá vigyáznunk, mert (jelenleg) nincs másik. 

Készítettem nektek egy nagyon rövid bemutatót arról, hogy ti, kisgyerekként mit tehettek a környezetünkért! 
(Kedves szülők! Nézzétek végig a gyerekekkel a képeket, és ha nyitottak rá, beszélgessetek kicsit bővebben róluk. Nagyon sok mindennel ki lehetne még egészíteni, én igyekeztem csak a legalapvetőbb lépésekre szorítkozni. Köszönöm!)

A témához kapcsolódóan szeretném, ha megnéznétek ezt a rövid videót.

A feladatotok pedig az lesz, hogy locsoljátok meg az otthoni növényeket. Akár a kertben, akár a lakásban. Vigyáznunk kell a növényeinkre, hiszen amellett, hogy szépek, nagyon hasznosak is számunkra. Például árnyékot adnak, friss levegőt és a por sem száll olyan nagyon nekik köszönhetően. 
Ha lehetőségetek engedi, ültessetek otthon (kertben vagy lakásban cserépbe) virágot, babot, szórjatok el fűmagot, amit tudtok. 

Végezetül pedig hoztam nektek egy kis memóriajátékot, benne néhány olyan képpel, amivel már találkozhattál.


Jó munkát kívánok és vigyázzatok a környezetetekre!